FANDOM

Na ich temat nie wiadomo na razie zbyt wiele. Będą to potwory, npc, a także inni gracze, których spotkamy w grze. Generują sie one losowo, ich poziom trudności, będzie zależał od poziomu planety, na której sie wygenerują. Wiadomo także, że moby będą ewoluować.

NPCEdytuj

Bohaterowie niezależni to mieszkańcy wiosek, miast, świątyń, czyli ogólnie skupisk cywilizacji. Wchodząc w interakcję z nimi można handlować swoimi przedmiotami za pixel'e.

GraczeEdytuj

Oczywiście na trybie jednoosobowym nic nam nie grozi, ale serwery multiplayer mają być tak duże, jak tylko komputer będzie w stanie utrzymać. Tak więc PvP (Player versus Player) będzie nie lada wyzwaniem.

PotworyEdytuj

Dzielą się na pokojowo nastawionych roślinożerców, które potrafią niszczyć plony, jak i na mięsożerców, drapieżniki. Wiadomo, że posiadają bogaty zestaw ataków, od kul ognia, poprzez gryzienie, drapanie, kopanie, skakanie na głowę, na strzelaniu kończąc. Potwory są generowane losowo, co czyni rozgrywkę jeszcze bardziej interesującą.
Pełna lista losowo generowanych potworów

EwoluowanieEdytuj

Na razie nie wiadomo, od czego będzie zależeć ewolucja danego zwierzęcia. Przykładowa ewolucja:

Evo1.pngEvo2.png

Przykładowe PotworyEdytuj

Mob2.gifMob1.gifMob3.gifMob4.gifMob5.gifMob6.gifMob7.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki