FANDOM

Pole asteroidów Edytuj

Asteroid Biome Banner.png

Pole asteroidów - (ang. asteroid field) - Jest to biom planetarny,nie należy go mylić z Mini Biomem Asteroidów, który generuje się ponad planetami.Gracz do przetrwania potrzebuje czegoś ciepłego, ponieważ poza atmosferą jest strasznie zimno i można tam zamarznąć w kilka chwil z normalną zbroją.Jednak ochronę przez zimnem daje Snow Infantry Armor.Czasami asteroidy są cieplejsze w nocy niż w dzień, więc taka podróż nocą wymaga tylko pochodni.

Pole asteroidów nie zawiera powietrza i gracz może bardzo szybko udusić się bez odpowiedniego sprzętu. Przed wyruszeniem zalecane jest wytworzenie i założenie przedmiotu Survival System.

Pole asteroidów ma większą szansę na wygenerowanie więcej typów rud. Minusem jest to, że Meteorite Rock i Magmarock są twardsze do wykopania, robiąc Pustynię i Księżyc efektywnymi miejscami do eksploatacji.

Cechy biomu Edytuj

Materiały: Edytuj

Meteorite Rock, Magmarock, Cobblestone

Rośliny: Edytuj

brak

Typy lochów: Edytuj

Minibaza na asteroidzie

Przedmioty Edytuj

W minibazie na asteroidzie można znaleźć broń palną, laserową, granatniki, shotguny, miotacz ognia, wyrzutnię rakietową, miecze i włócznie.Takie miejsce idealnie nadaje się do zdobycia swojej pierwszej broni.

Zdjęcia Edytuj

Znaleziona bron.png
Minibaza.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki