FANDOM

MatterManipulator-1-.png
Manipulator Materii jest narzędziem, używanym do budowania przeróżnych struktur w Starbound.  Jest ekwipowany w obu dłoniach. Nie może być używany razem z innymi narzędziami , czy brońmi . Posiada również zdolność kopania bloków .

Umieszczanie blokówEdytuj

Bloki mogą być stawiane kwadratami 2x2 albo pojedynczo (jedynie, gdy przytrzymamy SHIFT).  Podczas pracy Manipulatora widoczne są na ekranie półprzeźroczyste obrazki danych bloków lub dekoracji . Gdy gracz spróbuje położyć bloki w miejscu, gdzie nie zmieszczą się wszystkie cztery, dane pole zostanie ominięte.

Bloki mogą być umieszczone w dwóch warstwach, czyli na pierwszym planie lub w tle jako ściana, bądź okna. Niektóre obiekty (jak na przykład komputery i pochodnie) mogą być postawione na pierwszym planie, jednak zachowują się jak by były w tle – nie hamują ruchu gracza. Aby zebrać przedmioty w tle należy przytrzymać na nich prawy przycisk myszy używając Manipulatora (lub kilofu). Aby zaś umieścić blok należy kliknąć prawy przycisk myszy na wolnym polu.  Jeśli nie ma niczego w tle, blokowi, który będziemy chcieli umieścić będzie towarzyszyła niebieska poświata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki