FANDOM

Jest to rasa inteligentnych ptako-podobnych istot, pozbawionych skrzydeł. Są w pełni oddane czci swojego boga.

Historia Edytuj

Kultura Avian rozwinęła się wokół czci Kluex, uskrzydlonego boga Eteru. Avianie wierzą że zostali pozbawienie skrzydeł za to, że weszli do śmiertelnego świata. I odzyskają je dopiero w zaświatach, do których dostaną się tylko gdy poświęcą się w całości czci ich boga.

Poprzez ich kulturę Avianie zawsze byli prymitywną rasą, robiącą małe postępy technologiczne. Gdy liczba Avian zaczęła się zmniejszać, inteligentniejsza i bardziej rozwinięta rasa podarowała im zaawansowaną technologię. To pozwoliło im prosperować i podróżować po wszechświecie, budując jednocześnie kolejne świątynie ku czci Kluexa.

Aviańscy żołnierze od urodzenia szkoleni są do bycia zawziętymi wojownikami i chronienia ich świątyń za wszelką cenę. Ich uzbrojenie na pierwszy rzut oka może wyglądać prymitywnie, lecz w połączeniu z zaawansowaną technologią to szczególnie groźna broń. Wyżsi rangą avianie sami tworzą dla siebie skrzydła, które działają podobnie jak plecaki odrzutowe.

Czasami Avianie odchodzą od swojej religii, stając się jednocześnie wyrzutkami, i wędrując poprzez wszechświat szukają schronienia wśród innych ras.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki